Virtuálna recepčná

Ďalšie prevedenie z radov našich Kioskov. Kiosk v takomto prevedení nahrádza klasickú úlohu recepčnej v rôznych druhoch prevádzok. Klient na dotykovom displeji zadá svoju požiadavku, s ktorou prichádza a Kiosk Virtuálna recepčná mu poskytne ďalšie informácie, vydá prístupovú kartu alebo QR kód, prípadne ho môže spojiť prostredníctvom SIP alebo video hovoru s požadovanou osobou. Táto osoba mu následne prostredníctvom tónovej voľby vie povoliť alebo zakázať ďalší úkon v systéme, prípadne ho vyzvať na ďalšie úkony ako scan občianskeho preukazu a podobne.

Čo všetko naše riešenie ponúka

  • Samoobslužná registrácia prichádzajúcich hostí vrátane automatizovaného načítania dokladu totožnosti.
  • Registrácia pozvánok s už vystaveným QR kódom.
  • Prístupový systém pre ovládanie prístupových dverí, unikátne QR kódy alebo RFID karty vydané kioskom.
  • Intuitívne ovládanie prostredníctvom dotykového displeja.
  • Možnosť vytvárania funkčných tlačidiel podľa potrieb klienta.
  • Užívateľské rozhranie môže umožňovať komunikáciu vo viacerých jazykových mutáciách.
  • Nechýbajú široké možnosti personalizácie podľa požiadaviek zákazníka.
  • Stálu technickú podporu v nepretržitom režime 24/7 na základe SLA zmluvy.
  • Vytváranie reportov a štatistík.
  • Rozhranie API pre sprostredkovanie komunikácie a odosielania údajov s ďalšími aplikáciami.

Ako to funguje?

  • Po príchode zadá klient na dotykovom displeji požiadavku.

  • Systém ho prípadne vyzve na naskenovanie dokladov alebo zadanie potrebných údajov.

  • Je mu vydaná prístupová karta alebo QR kód pre vstup do zóny objektu, ktorú klient požaduje.

  • Prípadne môže systém návštevníka spojiť s osobou, za ktorou ide cez SIP alebo Video hovor.

  • Uskutočniť video-hovor môžu užívatelia aj prostredníctvom mobilnej aplikácie.

  • Navštívený mu následne prostredníctvom tónovej voľby povolí alebo zakáže ďalší úkon v systéme.

  • Prípadne ho navštívená osoba vyzve na doplnenie údajov, naskenovanie dokladov alebo iný úkon ktorý je nutný.

  • Návštevník vykoná účel návštevy.

  • Virtuálna recepčná môže druhotne slúžiť aj ako info-stánok so záujmovými bodmi v okolí.

  • Následne odchádza.

Technická podpora 24/7 support

K uvedenému systému je možnosť pre koncového zákazníka alebo inštalačnú firmu si zaplatiť support, prostredníctvom ktorého je mu poskytnutá technická podpora systému v nepretržitom režime 24/7 na základe SLA zmluvy. Služba poskytuje asistenciu a diagnostiku klientovi v prípade náhlych problémov na inštalácií formou vzdialeného prístupu technického pracovníka spoločnosti TSS Group, a. s. Minimálna dĺžka zmluvy je 6 mesiacov.

Ďalšie možnosti

  • Intuitívne ovládanie prostredníctvom dotykového displeja.
  • Samoobslužná registrácia klientov vrátane automatizovaného načítania dokladov.
  • Okamžitá tlač potvrdení a dokladov.
  • Prístupový systém pre ovládanie dverí a brán využíva unikátne QR kódy alebo RFID karty vydané kioskom.
  • Užívateľské rozhranie môže umožňovať komunikáciu vo viacerých jazykových mutáciách.
  • Nechýbajú široké možnosti personalizácie podľa požiadaviek zákazníka.
  • Rovnako ponúka naše riešenie široké možnosti modulácie (platobný terminál, SIP hovor, video hovor, tlačiareň, ID skener, QR/RFID čítačka, tlač QR lístkov, výdaj RFID kariet, meranie teploty a pod.).

 

 

 

Pokiaľ vás vyššie uvedené riešenie zaujalo, môžete nás kontaktovať
prostredníctvom e-mailu: riesenia@tssgroup.sk.

0 produktov