SOFTPLUS EDO
SOFTPLUS EDO je komplexné riešenie pre evidenciu dochádzky zamestnancov. Vďaka dochádzkovým terminálom a RFID kartám sa zamestnanci jednoducho identifikujú a zaznamenávajú svoje príchody, odchody a ďalšie aktivity súvisiace s výkonom zamestnania a prítomnosťou na pracovisku. Softvér SOFTPLUS EDO ponúka širokú škálu funkcií, ako je nastavenie rôznych typov dochádzky, vytváranie reportov a export dát.
Čo všetko naše riešenie ponúka
- Základné spracovanie dochádzky | Sledovanie príchodov a odchodov, výpočet odpracovaných hodín.
- Online monitoring | Neustály prehľad o aktuálnej prítomnosti zamestnancov na pracovisku.
- Správa užívateľov | Jednoduché pridávanie, úpravy a odstraňovanie užívateľov.
- Univerzálnosť | Možnosť tvorby pracovných skupín, stredísk, pracovných smien.
- Flexibilná konfigurácia | Prispôsobenie systému konkrétnym potrebám a požiadavkám.
- Dochádzkové terminály | Vlastné nastavenie funkčných tlačidiel na termináloch.
- Automatizácia | Zníženie administratívnej záťaže a chybovosti pri manuálnom spracovaní dochádzky.
- Jednoduché použitie | Intuitívne rozhranie a jednoduchá konfigurácia. Viacjazyčné prostredie.
- Export | Dáta o dochádzke je možné exportovať do rôznych účtovných systémov.
Ako to funguje?

Zaevidovanie užívateľov, vytvorenie skupín/smien a základné nastavenia systému.

Každej evidovanej osobe je vytvorený jedinečný identifikátor, napr. RFID karta/čip.

Pred umožnením vstupu do objetu sa každá osoba preukáže svojim identifikátorom.

Každá zmena statusu prítomný/neprítomný na pracovisku je evidovaná terminálom.

Zvolené osoby majú online dostupné údaje o aktuálnej dochádzke zamestnancov.

Dáta za stanovené obdobie je možné ďalej exportovať a efektívne spracovávať v rámci HR a účtovníctva.
Pokiaľ vás vyššie uvedené riešenie zaujalo, môžete nás
SK
Pre CZ zákazníkov
Pre EN zákazníkov
Objekty










