Ticket support (24/7) technická podpora pre vstupenkový systém

| Ticket support (24/7)

Ticket support support je technická podpora systému Softplus ticket v režime 24/7 pre koncového zákazníka alebo inštalačnú firmu na základe SLA zmluvy. Podpora je vykonávaná technikom spoločnosti TSS Group na diaľku. Služba nenahrádza plnohodnotné zaškolenie montážnej spoločnosti, iba poskytuje asistenciu koncovému zákazníkovi a diagnostiku systému v prípade náhlych problémov na jeho inštalácií prostredníctvom vzdialeného prístupu.

Uvedená cena je podpora na jeden systém po dobu jedného mesiaca.

Minimálna dĺžka zmluvy je 6 mesiacov.


Ticket support support 24/7 je služba podpory na diaľku a poskytuje možnosť koncovému užívateľovy alebo inštalačnéj firme kontaktovať technickú podporu TSS Group v rámci režimu 24/7. Táto služba zabezpečuje podporu a asistenciu technika TSS Group pri zmenách v nastavení alebo bežnej dennej práci v rámci softvéru Ticket support formou telefonátu alebo vzdialeného pripojenia. Služba nenahrádza plnohodnotné zaškolenie.

Služba Ticket support support 24/7 zahŕňa:

  • Overenie pripojenia zariadení
  • Kontrola správneho chodu systémových služieb Ticket support
  • Kontrola databázy a zobrazovania údajov
  • Poradenstvo s neštandardným užívateľským problémom
  • Vysvetlenie funkcii
  • Konzultácia pri zmenách v spojitosti s možnosťami softvéru

Služba Ticket support support 24/7 nezahŕňa:

  • Konfigurácia, optimalizácia a ladenie výkonu systému,
  • Konfigurácia a dimenzovanie hardware
  • Konfigurácia sieťových prvkov
  • Štruktúru a architektúru systému, nasadenie, definície exportov a integrácie s ďaľšími software
  • Iné než dokumentované funkcionality v rámci vydaného produktu

Ak sa pri vykonávaní služby vyskytne prekážka mimo służby Ticket support support, technik TSS Group nie je povinný vyriešiť túto prekážku. Akýkoľvek ďalší potrebný zásah mimo tejto služby môže inštalačná firma konzultovať s technickou podporou našej spoločnosti.

TSS Group si vyhradzuje právo odkázať užívateľa na manuál.

Nutné podmienky poskytnutia služby Ticket support support 24/7:

  • Zabezpečenie Teamviewer prístupu na inštalácii
  • Plný prístup (administrátorské práva) na inštalovaných zariadeniach
  • Prítomnosť zodpovednej osoby z miesta inštalácie, ktorá je zodpovedná za správne nastavenie dát v systéme (napríklad osoba z personálneho či IT oddelenia, alebo z vedenia spoločnosti)

Pre výjazd na miesto inštalácie alebo programovanie nových funkcionalít kontaktujte obchodné oddelenie TSS Group.

Parametre

Typ produktu Prístupový softvér Entry
Modelový rad Access
Systém ACS Entry
Typ služby Technická podpora 24/7

Potrebujete poradiť?

Nákupom to nekončí.
Tím profesionálov je pripravený našim zákazníkom poradiť telefonicky alebo e-mailom.
Každý pracovný deň sú k dispozícií od 8.00 do 17.00 hod.

Technická podpora