TSS LPR setup oživenie systému

| LPR SETUP

Služba LPR SETUP, zahŕňa inštaláciu serverovej časti a jedného klienta, technikom spoločnosti TSS Group na diaľku. Služba tiež obsahuje pridanie a nastavenie 3ks ITC kamier do systému, nastavenie zoznamov povolených a zakázaných ŠPZ, vytvorenie užívateľa a nastavenie užívateľských práv.


Služba LPR SETUP, zahŕňa inštaláciu serverovej časti a jedného klienta, pridanie 3ks ITC kamier do systému, nastavenie 3ks ITC kamier pre správne rozpoznávanie, nastavenie zoznamov povolených a zakázaných ŠPZ, vytvorenie užívateľa a nastavenie užívateľských práv.

 

Asistencia vykonaná technikom spoločnosti:

  • Inštalácia časti SERVER
  • Inštalácia časti KLIENT na 1 počítač, ak sa softvér používa mimo počítača SERVER
  • Pridanie 3ks ITC kamier v lokálnej sieti (v prípade väčšieho počtu nutné dokúpiť službu LPR setup plus1)
  • Vytvorenie užívateľov a práv na prístup do softvéru
  • Demonštrácia tvorby užívateľov
  • Demonštrácia tvorby skupín pre užívateľov
  • Demonštrácia tvorby zoznamu povolených vozidiel
  • Demonštrácia tvorby zoznamu zakázaných vozidiel
  • Zaškolenie obsluhy
  • Ostatné kroky spojené so spustením softvéru – aktivácia licencie, inicializácia servera, atď.

 

Definícia:
Služba LPR SETUP (ďalej iba služba) zabezpečuje inštalačnej firme technickú podporu a asistenciu technika spoločnosti TSS Group a. s. pri inštalácii a inicializácii softvéru LPR DAHUA na diaľku. Služba nenahrádza plnohodnotné školenie montážnej spoločnosti, iba poskytuje asistenciu pri oživení inštalácie.

Asistencia prebieha cez vzdialenú plochu. V žiadnom prípade sa technik spoločnosti TSS Group a.s. nepodieľa na montážnych prácach alebo sieťových nastaveniach systému.

V prípade potreby fyzickej prítomnosti technika spoločnosti TSS Group v mieste inštalácie, je nutné do ceny služby zahrnúť a pripočítať aj cestovné náklady.


Povinnosti inštalačnej spoločnosti:

Montážna firma je povinná minimálne 5 pracovných dní pred inštaláciou kontaktovať technickú podporu TSS Group a dohodnúť si termín asistencie, zabezpečiť Teamviewer prístup na inštalácii, plný prístup (administrátorské práva) na inštalovaných zariadeniach a zároveň zodpovednú osobu z miesta inštalácie, ktorá sa spolu s technikom montážnej firmy zúčastní pri inštalácii a inicializácii, nakoľko táto osoba vydáva pokyny na správne nastavenie dát v systéme. Zvyčajne sa jedná o osobu z personálneho či IT oddelenia, alebo z vedenia spoločnosti.


Akýkoľvek ďalší zásah mimo rozsah služby je potrebné komunikovať so spoločnosťou TSS Group pred inštaláciou.

Parametre

Príslušenstvo Softvér
Typ produktu Rozpoznávanie EČV a parkovanie
Typ služby Technická podpora

Potrebujete poradiť?

Nákupom to nekončí.
Tím profesionálov je pripravený našim zákazníkom poradiť telefonicky alebo e-mailom.
Každý pracovný deň sú k dispozícií od 8.00 do 17.00 hod.

Technická podpora